رویکرد جدید آگاهی رسانی با تولید محتواهای جذاب و کوتاه

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران از تولید موشن گرافی‌های حداکثر سه دقیقه‌ای و پخش از شبکه های ۱،۳ و ۵ رسانه ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران، آتینا محمدیان روشن گفت: طبق قرارداد بند چ قانون بودجه کشور و طی تفاهم نامه انجام شده با صدا و سیما تاکنون ۴ موشن گرافی با فرمت های پخش تلویزیونی و پخش در سایتها و فضای مجازی با موضوعات: پیش فروش مسکن ، آشنایی با نوعیت زمین (کمیسیون ماده ۱۲) و مقابله با زمین خواری تهیه کرده ایم که بازخورد خوبی نیز بین مخاطبان در تمام گروههای سنی داشته است.

وی افزود: آگاهی رسانی به شهروندان با تولید محتواهای جذاب از سیاستهای اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و در این خصوص از گزارش عملکرد صرف که جز وظایف ذاتی روابط عمومی ها است کمی فاصله گرفته ایم و به سمت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص قوانین و مقررات پیش می رویم.

محمدیان روشن تصریح کرد: در دور اول و دوم تولید موشن گرافی های کوتاه به سراغ مفاهیم زمین شهری و بخشنامه ها و مقررات املاک و زمین رفته ایم و در دفعات بعدی مفاهیم مسکن، ضرورت نوسازی بافتهای فرسوده و ... را در ساخت موشن گرافی ها و استاپ موشن ها لحاظ خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha