بسیج نماد حضور اقشار مختلف در کنار هم است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان استان کرمان؛ گفت: بسیجی که تفکری پویا و پیشرفته دارد، مرکز تجمع اراده‌ های در خدمت دین و دیانت است و حضور اقشار مختلف مردم در کنار هم آماده و مجهز برای انجام ماموریت در روزهای سخت است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: بسیجی که تفکری پویا و پیشرفته دارد، مرکز تجمع اراده‌ های در خدمت دین و دیانت است و حضور اقشار مختلف مردم در کنار هم آماده و مجهز برای انجام ماموریت در روزهای سخت است.

وی ادامه داد: تجربه بسیج و حضور فعال در دو جبهه نرم و سخت از بدو تاسیس تاکنون، تجربه حضور در خط مقدم خدمت به مردم در عرصه های مختلف نیروهای آماده تکلیف محور و مطیع امر امامت جامعه از جمله فعالیت‌های بسیج است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: بسیج، نیرویی است که امتحان خود را در تبعیت از امامین انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشت و این مجموعه قدرتمند به عنوان تفکر بسیجی مهیا کننده ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، ابراز کرد: جریان بسیج و تفکر بسیجی مثل جریان آب است؛ آب منبع حیات در یک جامعه است، تفکر بسیجی زندگی پویایی و حیات را برای جامعه به ارمغان می آورد. تفکر بسیجی تفکری است که همه به آن نیاز دارند، چرا که در شرایط بحرانی و سخت راه حل بسیاری از مشکلات ملت ها، همین تفکر است.

وی با بیان اینکه تجربه موفق بسیج را در ۸ سال دفاع مقدس و در جبهه مقاومت با الگوگیری از بسیج دیدیم، گفت: همان گونه که جریان حیات بخش آب در همه خانواده ها در همه رده های مختلف جریان دارد و ما به آن نیاز داریم؛ تفکر بسیجی در همه خانواده ها اقشار و سطوح وجود دارد و طرفداران و پیروان و اعضای فراوان بسیج از این تفکر هستند.

شایان ذکر است؛ صبح امروز همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، اجتماع اقتدار بسیجیان استان کرمان با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش، استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، جمعی از مسئولان ارشد استان و بسیجیان در محل مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha