بدون مردم هیچ حرکتی به نتیجه نخواهد رسید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، گفت: بدون مردم هیچ حرکتی به نتیجه نخواهد رسید و ویژگی تشکل‌ ها خودجوش بودن و با انگیزه بودن آنهاست. که با وجود تمام سختی‌ها انگیزه رسیدن به هدف و حل کردن مشکلات در آنها ادامه دار است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، در نشست هم اندیشی سازمان‌ های مردم نهاد استان کرمان به مناسبت هفته ملی تشکل‌ ها و مشارکت‌ های اجتماعی با اشاره به اهمیت نقش و حضور مردم در تشکل‌ ها، گفت: بدون مردم هیچ حرکتی به نتیجه نخواهد رسید و ویژگی تشکل‌ ها خود جوش بودن و با انگیزه بودن آنهاست، که با وجود تمام سختی‌ ها انگیزه رسیدن به هدف و حل کردن مشکلات در آنها ادامه دار است.

وی با تاکید بر اینکه تشکل های مردمی در هر ملتی نماد توسعه یافتگی آن جامعه است، افزود: فعالان و فرهیختگان اجتماعی به عنوان بازوان توانمند دولت، یکی از مصادیق عینی توسعه و مشارکت های مردمی کشور هستند که با بسترسازی و ایجاد شرایط ساختاری مناسب در قالب سازمان‌ های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی، در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمان، اظهار داشت: طبق قانون اساسی کشور، در فعالیتهای اقتصادی یک بخش دولت و دو بخش دیگر یعنی«بخش خصوصی» و«مردم و تعاونی ها» هستند، که خود بیانگر آن است که نقش مردم در این سازمان‌ ها چندین برابر از دولت است.


علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه باید بستری برای ورود خیرین به سازمان‌ های مردم نهاد به منظور افزایش هم افزایی در این مجموعه ها فراهم شود، خاطر نشان کرد: این حضور خیرین در تشکل‌ ها سبب خواهد شد که هر دو گروه با کمک یکدیگر یک مسیر را برای رسیدن به هدف طی کنند و امیدواریم مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر با همتی بالا همه تشکل‌ ها را همراه و منسجم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha