رونمایی از "پویش به عشق حسین(ع) می بخشم"در کرمان

با حضور امام جمعه موقت تهران، امام جمعه کرمان و رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ به مناسبت ایام ماه‌ های محرم و صفر، پویش «به حرمت امام حسین(ع) می‌ بخشم» همچون سال های گذشته در استان کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه رونمایی این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: پویش «به حرمت امام حسین (ع) می‌ بخشم» به مانند سال گذشته به مناسبت ماه‌ های محرم و صفر، با حضور آیت‌ الله صدیقی در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این پویش در ماه‌ های محرم و صفر فرصتی باشد؛ تا شوراهای حل اختلاف، معتمدان، ریش سفیدان و متنفذین از نام امام حسین(ع) الهام بگیرند و برای جلب رضایت در پرونده‌ های مربوط به قصاص و سایر پرونده‌ ها تلاش نمایند؛ تا افراد با جلب رضایت از زندان آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: طی سال گذشته در ۱۳ پرونده قصاص که حکم قطعی آن‌ ها صادر و آماده اجرا بوده است، به برکت نام ائمه اطهار (ع) رضایت حاصل و افراد از قصاص نجات یافته اند.

حجت‌ الاسلام حمیدی بیان کرد: همچنین در سال گذشته ۵۵ هزار پرونده در دادگستری منتهی به صلح و سازش شده و ۶۴۰ زندانی از زندان‌ های استان آزاد شده اند و همچنین ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده زندانی دار مختومه شده و مشکل مردم حل شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم این برکات در ماه‌ های محرم و صفر امسال نیز ادامه یابد و افراد بیشتری با جلب رضایت شاکیان از زندان آزاد شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha