صدور مجوز فعالیت بیش از ۲ هزار کودکستان در استان کرمان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای نظارت تعلیم و تربیت کودک از صدور مجوز فعالیت بیش از ۲ هزار کودکستان در استان خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و ۶۰۰ موسس دوره شایستگی حرفه ای را گذرانده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ طاهره زحمتکش با تاکید بر حفظ و رعایت حجاب و عفاف در کودکستان‌ ها و مراکز پیش دبستانی خاطرنشان کرد: کودکستان‌ ها موظف هستند منشور حجاب و عفاف را در محل دید اولیا نصب نمایند.

وی با اشاره به اهمیت کار کودکستان‌ ها و مراکز پیش دبستانی در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری و پایه‌ ریزی بنیان آموزش در ذهن و فکر دانش‌ آموزان خطاب به مدیران ادارات آموزش و پرورش بر برنامه ریزی جهت بازدید مستمر از کودکستان ها تاکید کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت بیش از ۲ هزار کودکستان در سراسر استان خبر داد و افزود: پیش بینی می شود بیش از ۶۸ هزار نو آموز در این کودکستان ها در سال تحصیلی جاری تحت پوشش قرار می گیرند.

شایان ذکر است؛ بر پایه این گزارش: شانزدهمین نشست تخصصی شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا برگزار شد./ آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha