"ماهان" اولین بخش دارای دادستانی در استان کرمان خواهد شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: قوه قضائیه با راه اندازی و ارتقای چندین طرح قضایی از جمله دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان به عنوان اولین حوزه قضایی بخش در استان کرمان که صاحب دادستانی می شود موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی با بیان اینکه نگاه ما در دستگاه قضایی، نگاه توسعه‌ ای و خدمت‌ رسانی به مردم است، گفت: در پی درخواست دادگستری استان کرمان، قوه قضائیه با راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان به عنوان اولین حوزه قضایی بخش که صاحب دادستانی می شود، موافقت کرده است.

وی اظهار داشت: معاونت اول قوه قضائیه همچنین با ارتقای تشکیلات قضایی در شهرستان انار موافقت کرده و مجوز راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان انار نیز صادر شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه ساخت دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه نیز در مراحل پایانی قرار دارد، اعلام کرد: با توجه به تکمیل این ساختمان و موافقت قوه قضائیه با تشکیل دادگاه در این بخش، ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این دادگاه نیز خواهیم بود.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: راه اندازی دادگاه در بخش اسفندقه و روداب نیز در دستور کار دستگاه قضایی استان کرمان قرار دارد و در صورت تامین زیرساخت های مورد نیاز از جمله ساختمان اداری راه اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: دسترسی آسان به عدلیه و استفاده از خدمات دستگاه قضایی با کمترین هزینه حق مردم است و مسئولان مکلفند در تصمیم گیری های خود صلاح و صرفه مردم را مدنظر قرار دهند./اداره کل دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha