۳۷۰ نفر از ایتام استان کرمان فاقد حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، با اشاره به اینکه ۳۷۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند، از مردم خیّر و نیکوکاران درخواست کرد با کمک‌ های مادی و معنوی خود زمینه رشد این ایتام و فرزندان محسنین را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد ضمن تبریک هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین گفت: ۴ هزار و ۷۵۰ نفر از بسیجیان نیکوکار استان کرمان حمایت ۴هزار و ۴۳۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۷۵۰ نفر از بسیجیان نیکوکار استان کرمان حمایت ۴ هزار و ۴۳۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند، گفت: این بسیجیان نیکوکار ماهیانه با کمک‌ های نقدی و غیر نقدی از ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود حمایت می‌ کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه ۳۷۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند از مردم خیر و نیکوکاران درخواست کرد: با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین را عهده‌ دار شوند و با کمک‌ های مادی و معنوی خود زمینه رشد این ایتام و فرزندان محسنین را فراهم کنند.

عسکری نژاد، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار و ۴۴۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، که توسط ۶۴ هزار و ۸۰۸ حامی خیر حمایت می‌ شوند.

وی طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌ های موفق این نهاد دانست و اذعان داشت: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیّران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌ نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌ های آن‌ ها ازجمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha