کد خبر: 191168
۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۶
تولد پنج قلوها در زرند
تصویر آرشیوی است.

بانوی زرندی در دومین زایمان خود در بیمارستان امام علی(ع) شهرستان زرند، پنج قلو به دنیا آورد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر یلدا پورحسن متخصص زنان و زایمان بیمارستان امام علی(ع) شهرستان زرند، گفت: یک بانوی ۳۵ ساله اهل زرند، امروز در بیمارستان امام علی(ع) تامین اجتماعی زرند، در دومین زایمان خود پنج قلو به دنیا آورد.

وی با اشاره به اینکه این نوزادان تحت مراقبت قرار دارند، افزود: قل اول فرزند دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم فرزند پسر به وزن یک کیلوگرم (فوت شده)، قل سوم پسر به وزن یک کیلو ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر نیز به وزن ۲ کیلوگرم است.

این متخصص زنان و زایمان تصریح کرد: این نوزادان در هفته سی و چهارم حاملگی با جراحی سزارین به دنیا آمدند و متاسفانه قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم زنده نماند در حل حاضر نوزادان به دلیل نارس بودن در دستگاه هستند.

دکتر حسن پور، خاطرنشان کرد: خانواده این بانوی زرندی، چشم به راه کمک نیکوکاران و خیران هستند.

این خانواده زرندی که در نوبت دوم بارداری، بتازگی صاحب پنج قلو شده اند، اکنون در کنار فرزند دیگر خانواده که ۱۰ سال دارد و پدر خانواده نیز شغل ثابتی ندارد، اینک قدری به حمایت مالی خیران و دولت نیازمند می باشند.

خانم خاندانی مادر چهار قلوها با اشاره به اینکه نام‌ های فرزاد، فرهاد، فرهان و فرنوش را برای نامگذاری فرزندانم انتخاب کرده ام، گفت: از طرفی خداوند را شاکرم که چنین نعمت‌ هایی به من عنایت کرد؛ اما توقع از مسئولان دارم برای تامین هزینه نگهداری فرزندانم که ۳ پسر و یک دختر هستند، توجه ویژه‌ ای را داشته باشند.

آقای خیراندیش پدر خانواده هم ضمن ابراز خوشحالی از اینکه خداوند نگاه ویژه‌ ای به ما داشته است؛ گفت: اما با توجه به اینکه در حال حاضر شغل پایدار و درآمدی خوبی ندارم، برای تامین هزینه‌ های نگهداری با مشکل جدی مواجه هستم و دغدغه‌ های بزرگ کردن فرزندانم را دارم و خواستار توجه مسئولان و خیران هستم.

مادربزرگ نوزادان که خود مادر شهید والا مقام خاندانی است، در حالی که اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود، گفت: سجده شکر به جای می‌آورم که اگر یک پسرم شهید شده است، خداوند به جایش ۳ نوه پسر و یک دختر به من عنایت فرموده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha