تداوم عملیات اطفای حریق در جنگل‌های گیلان با مشارکت هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: تیم‌های پشتیبانی شعبه رودبار هلال احمر همچنان در عملیات اطفای حریق جنگل‌های شمام رستم آباد مشغول فعالیت هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ سیاوش غلامی از ادامه عملیات اطفای حریق در جنگل‌های شمام رستم آباد خبر داد و گفت: تا این لحظه امدادگران هلال احمر و یک دستگاه آمبولانس این جمعیت در کنار محیط‌بانان و عوامل مدیریت بحران مشغول تلاش برای اطفای حریق هستند.

غلامی‌توضیح داد: صعب‌العبور بودن منطقه دچار حریق، خشکی هوا و زمین همزمان با پاییز و ریزش برگ‌ها و وزش باد گرم عواملی هستند که اطفای کامل حریق را دشوار می‌کند. هر بخش از جنگل که خاموش می‌شود و بخش دیگری از محدوده شعله‌ور می‌شود.

او افزود: روزجمعه به درخواست فرمانداری و مدیریت بحران از جمعیت هلال احمر بالگرد میل 171 این جمعیت از تهران به منطقه اعزام شد. این بالگرد در صبح و عصر جمعه چندین سورتی پرواز انجام داد ولی متاسفانه در اطفای کامل حریق موفق نبود و با نزدیکی به غروب شرایط آب‌وهوایی منطقه برای پرواز ناامن شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: از دیروز 2 بالگرد سپاه پاسداران به کمک آمده‌اند اما اطفای حریق تا کنون به نتیجه مطلوب نرسیده است.

او تاکید کرد: جمعیت هلال احمر تا پایان عملیات به مشارکت خود ادامه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha