امداد گران و نجاتگران قزوینی مشکلات خود را با قائم مقام جمعیت هلال احمر در میان گذاشتند

نشست صمیمی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین با قائم مقام جمعیت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ نشست صمیمی هم اندیشی با حضور حسین عرفانی قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و حمیدرضا اسکاش معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی این سازمان و حسین خوئینی سرپرست و حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین و کارشناسان این حوزه و نجاتگران تیم واکنش سریع این جمعیت عصر روز یکشنبه برگزار شد.

در این نشست حسین عرفانی قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهارداشت: هدف از بازدیدهای استانی قدردانی از تلاش امدادگران و نجاتگران است که با وجود مشکلات همچنان خدمات اضطراری را ارائه می کنند.

0a54874f-66bb-4439-8d29-d34501954c14

وی بیان کرد: استفاده از تجارب موفق نیروها به منظور ارائه راهکارهای کاربردی و رفع مشکلات موجود و پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر در مواقع اضطراری و برنامه ریزی بهتر در بازدیدها هدف گذاری شده است.

عرفانی افزود: در سفر به استانها ضمن نشست به نجاتگران تلاش می کنیم ضمن شنیدن مطالبات نیروها به سوالات و دغدغه های آنها نیز پاسخ دهیم.

حمیدرضا اسکاش معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امدادونجات نیز با تأکید بر اهمیت آموزش جهت ارائه خدمات با کیفیت، گفت: آموزش و داشتن تمرین بسیار مهم است و سازماندهی تیم های عملیاتی در الویت قرار دارد.

در این نشست حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه معاونت امداد و نجات ارائه کرد سپس نجاتگران این جمعیت چالش ها و مسائل خود را مطرح کردند.

9d084e55-55f2-452e-89e5-0c99f71b1c7c

در پایان این نشست قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به پرسش نجاتگران پیرامون بیمه امدادگران پاسخ داد و در ادامه از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC)، واحد آموزش و نگهداری سگهای تجسس(آنست)، انبارها و خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین و همچنین پایگاه امداد و نجات محمدیه این جمعیت بازدید کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha