پخت ۷۴ واحد نانوایی بصورت فوق العاده در شهر زنجان+لیست نانوایی های منتخب

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۷۴ واحد نانوایی لواش، بربری و سنگک برای ارائه خدمات و تامین نان شهروندان زنجانی از تاریخ ۷ آذر تا ۷ دی ماه سال جاری به صورت دو شیفت و سه شفیت در سطح شهر زنجان پخت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)‌زنجان ، ولی اله زمانی با اشاره به پخت یکسره برخی از نانوایی‌ها، اظهار کرد: بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان و تأکیدات مقام عالی استان بصورت فوق العاده تا ساعت ۲۰ شب ارائه خدمات خواهند نمود.

وی افزود: ۴۲ واحد منتخب نانوایی لواش به صورت یکسره از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ عصر تا ۵ دی ماه سالجاری به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت می کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه آردهای تخصیصی در قالب فوق العاده می باشد، گفت: ۲۴ واحد منتخب نانوایی لواش نیز، ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح، عصر و شب تا ساعت ۲۰ افزایش می‌دهند .

زمانی تصریح کرد: ۸ واحد منتخب نانوایی بربری و سنگک نیز با اختصاص سهمیه فوق العاده در قالب افزایش زمان پخت در شهر زنجان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری زنجان بیان کرد : بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر زیرنظر کارشناسان استانداری زنجان مورد نظارت و کنترل واقع می گردد.

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی، واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو و سه شیفت خواهند کرد.

لیست واحد های منتخب

پخت ۷۴ واحد نانوایی بصورت فوق العاده در شهر زنجان+لیست نانوایی های منتخب

پخت ۷۴ واحد نانوایی بصورت فوق العاده در شهر زنجان+لیست نانوایی های منتخب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha