۲۴ امین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس خراسان جنوبی برگزار شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس سطح استان با شعار « مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان جنوبی، محمود اکبری در حاشیه برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدرسه شهید بصیری پور شهرستان بیرجند، اظهار داشت: امسال بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» همزمان با سراسر کشور در مدارس سطح استان خراسان جنوبی برگزار شد.


وی با بیان اینکه دانش آموزان چه در محیط مدرسه و چه در خانه همواره در معرض آسیب ناشی از زلزله هستند، افزود: هدف از اجرای این مانور آموزش و آشنایی دانش آموزان با مباحثی همچون پناهگیری و خروج ایمن است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۰ کانون دانش آموزی هلال احمر در مدارس سطح استان فعالیت دارد، گفت: آموزش های طرح دادرس امسال از طریق این کانون ها به دانش آموزان در پایه متوسطه اول ارائه می شود.


وی ادامه داد: تا کنون آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط کانون های دانش آموزی به به بیش از ۱۳ هزار دانش آموز در مقاطع هفتم، هشتم و نهم ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha