برگزاری مسابقات جام پرچم روستاهای استان کرمان با حضور ۸۱۹ تیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از رقابت ۸۱۹ تیم روستایی متشکل از ۹ هزار و ۸۲۸ ورزشکار در مسابقات جام پرچم روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی گفت: مسابقات جام پرچم در کرمان ، پهناور ترین استان کشور با حضور ۸۱۹ تیم از روستاهای مختلف این استان در حال برگزایست که ۶۶۶ تیم در بخش پسران و ۱۵۳ تیم در بخش دختران با هم رقابت می کنند.

ویو به برگزاری مسابقات مینی فوتبال دختران و پسران روستایی اشاره و بیان کرد: حضور جامعه روستایی در فعالیت های ورزشی به ویژه در رشته پر طرفدار فوتبال علاوه بر ایجاد شور، نشاط و شادابی، با هدف اصلی استعدادیابی و حضور فرزندان مستعد روستایی در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای در سراسر کشور به همت دفتر روستایی وزارت ورزش و جوانان و همکاری فدراسیون های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و ورزش های همگانی یرنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون در جریان مسابقات مینی فوتبال دختران و پسران روستاییِ جام پرچم در بعضی شهرستان ها، تیم منتخب مشخص شده است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ۱۵ الی ۱۸ آذر ماه شهرستان جیرفت میزبان مسابقات قهرمانی استان بخش پسران و شهرستان عنبر آباد میزبان مسابقات قهرمانی استان بخش دختران است، که تیم های برتر در مسابقات کشوری حضور می یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha