تشکیل حلقه انسانی جوانان هلال‌ احمر در کویر لوت

دبیرکل جمعیت هلال احمر با همراهی رئیس سازمان امداد و نجات، صبح امروز گروهی از اعضای جوانان این جمعیت را در کویرنوردی منطقه کلوت‌ های ثبت جهانی شهداد استان کرمان همراهی و حلقه انسانی تشکیل دادند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران؛ یعقوب سلیمانی در حاشیه این کویرپیمایی با تعدادی از جوانان استان‌ های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان و هرمزگان که در طرح دادرس شرکت کرده بودند، گفت‌ و گو کرد و از نزدیک با دیدگاه و پیشنهادات آن‌ ها آشنا شد.

وی همچنین در حلقه انسانی بشر دوستی که این جوانان تشکیل داده بودند، ایستاد و دست در دست جوانان هلال احمر بر رعایت اصول بی‌ طرفی و بی‌ غرضی در جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

مهدی ولی‌ پور رئیس سازمان امداد و نجات نیز، آمادگی جسمانی را شرط اساسی شرکت در عملیات‌ های امدادی دانست و در کویر لوت، با همراهی جوانان استان‌ های یزد و اصفهان، به ورزش صبحگاهی پرداخت.

گفتنی است، در این دوره طرح دادرس، جوانان پسر فرماندهان تیم‌ های دادرس پیشرفته در جنوب‌ شرق کشور به میزبانی استان کرمان آموزش‌ های عملی لازم برای برپایی اردوگاه اسکان اضطراری را فرا گرفتند و در آخرین روز این دوره سه روزه به کویرنوردی صبحگاهی پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha