تقویت دیپلماسی سلامت در حوزه سلامتی مادر و کودک

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و رییس کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به برگزاری اجلاسیه سلامت الکترونیک ازبکستان گفت: ایران تلاش می‌کند دیپلماسی سلامت در حوزه سلامتی مادر و کودک را تقویت کند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر فاطمه محمدبیگی با اشاره به حضور خود در اجلاسیه سلامت الکترونیک در کشور ازبکستان گفت: اجلاسیه سلامت الکترونیک با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی با هدف تبادل نظر ملل مختلف در حوزه سلامت در کشور ازبکستان در حال برگزاری است.


نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم افزود: در این سمینار تخصصی انتقال تجربیات کشورهای مختلف از جمله ایران در راستای سلامت الکترونیک در اختیار کشورهای آسیای میانه قرار می‌گیرد؛ در ۲ روز ابتدایی این کنفرانس مسائل مربوط به کشورهای آسیایی میانه مطرح می‌شود و در دو روز پایانی، تجربیات کشور ایران در راستای سلامت الکترونیک در اختیار کشورهای حاضر در اجلاسیه قرار می‌گیرد.


رییس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور تعدادی از کشورهای اروپایی در اجلاسیه ازبکستان، اظهار کرد: کشور ایران در تلاش است در این کنفرانس تجربیات خود را در حوزه سلامت مادر و کودک در اختیار کشورهای منطقه قرار دهد، همچنین در این سمینار جمعی از مسئولان بهداشت و درمان کشورهای اروپایی هم حضور دارند و بی تردید از تجربیات جدید کشورهای اروپایی بهره مند خواهیم شد.


وی با اشاره به تقویت دیپلماسی سلامت در اجلاسیه ازبکستان خاطرنشان کرد: ایران تلاش می کند دیپلماسی سلامت در حوزه سلامتی مادر و کودک را تقویت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha