۱۶ آذر روز تجلی افکار و اندیشه های عزت آفرین قشر دانشجو

فرمانده انتظامی استان کرمان در پیامی با تبریک روز دانشجو، این مناسبت را تجلی گر افکار و اندیشه های عزت آفرین این قشر در هدایت افراد جامعه به سوی ارزش های دینی، خودباوری،کمال و ترقی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: با فرا رسیدن ۱۶ آذر، حماسه منجر به شهادت جمعی از دانشجویان مبارز میهن اسلامی در ذهن ها زنده می‌ شود، که افکار و اندیشه های عزت آفرین این قشر، عزت و افتخار دانشگاه و نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه ایادی بیگانه را برایمان یادآور می شود.

وی افزود: آرمان گرایی در طول دوران مبارزات دانشجویان این مرز و بوم به عنوان یک شاخصه مهم، مایه برکات و ثمرات فراوانی بوده و این قشر عزیز با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کرده و دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی،آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، تصریح کرد: لازم است همه اقشار اجتماعی به ویژه جوانان عزیز و دانشجویان فهیم این مرز و بوم بدانند؛ امروز ایادی استکبار و در راس آن صهیونیسم جهانی در پی آن هستند تا با سست کردن پیوندهای عمیق دانشجو با خط ولایت و دور کردن این قشر متفکر از دامان علم، حرکت رو به جلوی جهاد علمی کشور را متوقف کنند.

سردار ناظری اظهار کرد: تحریم های بسیار ظالمانه این چند سال اخیر و ترور نخبگان میهن، مصداق بارز این برنامه سیاه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است، که بدون تردید با مجاهدت دانش پژوهان و دانشجویان فهیم و قدرشناس میهن راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: آنچه که امروز جمیع دشمنان قسم خورده نظام را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید می کند، مطالبات دانشجویی با هدف مشارکت گستری، طرح افکار و اندیشه های متعالی حوزه علم و صنعت و اهتمام به حفظ ارزش های اسلامی در محیط جامعه و دانشگاه است، تا با طرح و دنبال کردن اهداف علمی و تخصصی، هم به دنبال تولید علم باشند و هم در راستای تحقق جامعه ای سالم و بانشاط گام بردارند.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: در همین راستا مشکلاتی که پیش روی این قشر عزیز است و همچنین راه مقابله با آن ها باید شناسایی و از زمینه های دچار شدن دانشجو به ابتذال و بی تفاوتی، نفوذپذیری در برابر فرهنگ بیگانه، مدرک گرایی، نشناختن جریان های سیاسی، ابزار دست گروه های معاند شدن، آسیب پذیری در برابر انحراف های فکری و گرفتار شدن در معضل بی هویتی جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha