جلسه بررسی چالش ها و مشکلات بخش آب شهرستان ریگان برگزار شد

طی جلسه ای که با حضور رئیس اداره منابع آب ریگان با معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، مشکلات بخش آب، لایروبی رودخانه ها و سایر بخش ها بررسی و چاره اندیشی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان ریگان با معاون جدید امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

«یوسف بهمنش» معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ریگان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این شهرستان، گفت: مردم این شهرستان در تمامی صحنه ها به خوبی با دولت و مسئولان همکاری کردند و می بایست تمام تلاش و کوشش خود را جهت خدمت به مردم انجام بدهیم.

رئیس اداره منابع آب شهرستان ریگان نیز در این دیدار که به منظور بررسی چالش ها و مشکلات بخش آب این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ریگان ، ابراز امیدواری کرد: با تعامل بیشتر در جهت رفع موانع و مشکلات موجود تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

«کریمی مهر» همچنین مباحثی همچون پیگیری حق النظاره واحدهای تولیدی، ادارات و ارگانهای دولتی، شهرداری ها و لایروبی ها رودخانه ها را در این دیدار مطرح کرد و خواستار همکاری فرمانداری در اجرای این اقدامات شد.

جلسه بررسی چالش ها و مشکلات بخش آب شهرستان ریگان برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha