آمادگی ۲۳۵ موکب جهت برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مسئول کمیته مواکب استان کرمان گفت: تاکنون حدود ۲۳۵ موکب و ایستگاه صلواتی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از استان های مختلف در کرمان ثبت نام کرده اند و این ثبت نام همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ «مهدی آشورماهانی» در حاشیه گردهمایی موکب‌ داران کشوری به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود ۲۳۵ موکب و ایستگاه صلواتی ثبت نام کرده‌ اند و همچنان ثبت نام ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب که شش موکب در ورودی‌ های شهر کرمان مستقر خواهند شد، افزود: در ۳۶ نقطه از شهر کرمان از میدان آزادی تا گنبد جبلیه نیز موکب‌ هایی برپا می‌ شود.

به گفته مسئول کمیته مواکب استان کرمان، از ۱۸ موکب فعال خواهران، پنج مورد آن در داخل شهر برپا خواهد شد و بقیه موکب های اسکان نیز در سطح شهر و تکایا، مساجد و سالن های ورزشی فعال هستند.

سرهنگ آشور ماهانی تصریح کرد: مواکب از ۸ دی تا ۱۸ دی به زائران خدمت‌ رسانی خواهند کرد و همه موکب‌ های مردمی از استان های مختلف از جمله؛ بوشهر، یزد، کرمان، خراسان شمالی و جنوبی، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، هرمزگان و ... در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مشارکت خواهند کرد.

وی با تاکید برآنکه هدف، خدمت به زوار حاج قاسم در دهه مقاومت است، بیان کرد: علاوه بر موکب‌ های شهر کرمان، در ورودی استان در شهرستان‌ های انار، راور، فهرج، ماهان، سیرجان و باغین نیز موکب هایی برای خدمت‌ رسانی و راهنمایی به زواری که از استان‌ های دیگر می آیند، برپا خواهد شد.

برگزاری هرچه باشکوه تر و منسجم تر مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

حجت‌ الاسلام «غلامحسین حقانی» مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز در گردهمایی «موکب‌ داران گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در هفته مقاومت» عنوان داشت: سال گذشته زیبایی حرکت مردم و موکب‌ داران در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در صدر اخبار رسانه‌ ها و مورد توجه همگان قرار گرفت.

وی افزود: کار ارزشمند و دغدغه‌ مند موکب‌ داران، هیئات‌ و اشخاص در برنامه‌ های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، توقعات را برای امسال بالا برده و انتظار می‌ رود بیشتر و بهتر از سال قبل برنامه‌ ریزی و خدمات‌ دهی شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان، با تأکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی متعلق به قشر خاصی نیست و یک شخصیت ملی و بین‌ المللی است، گفت: مراسم هفته مقاومت امسال جدی‌ تر و منسجم‌ تر برگزار می‌ شود، همچنین حضور موکب‌ داران از دیگر استان‌ ها در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای پذیرایی از زائران بیانگر اوج مهمان‌ نوازی ایرانیان است.

حجت الاسلام حقانی، خاطرنشان کرد: دشمن از پرچم حزب‌ اللهی می‌ ترسد و از همه ابزارها استفاده می‌ کند تا ما در صحنه حضور نداشته باشیم، اما الگوی ما حضرت زهرا(س) است که تا آخرین نفس پای ولایت مانده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha