استان کرمان رتبه دوم مبارزه با مواد مخدر را در کشور داراست

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف نزدیک به دو تن مواد مخدر طی بیست و جهار ساعت در این استان، گفت: استان کرمان دومین استان کشور در بحث مبارزه با مواد مخدر است و پلیس کرمان اجازه تردد به قاچاقچیان را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: بامداد روز جمعه ۱۸ آذرماه با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و طی یک عملیات عملیات منسجم و ضربتی، نزدیک به ۲ تن انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: در این عملیات یک تن و ۹۵۷ کیلوگرم موادمخدر، شامل یکهزار و ۴۸ کیلوگرم تریاک و ۹۰۰ و ۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و یک خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم پلیس کرمان اجازه تردد را به قاچاقچیان نخواهد داد و قطعا با افرادی که جان، آسایش و امنیت مردم را به خطر می اندازند، برخورد خواهد کرد.

سردار "ناظری" با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته با احتساب محموله کشف شده در شهر کرمان، قریب به ۲ تن و ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کرمان کشف شده است، گفت: فرماندهی انتظامی استان کرمان در زمینه کشف مواد مخدر رتبه دوم کشور را دارد.

"بخشی" دادستان کرمان نیز با قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: بخش اعظمی از مواد مخدری که قرار است به عمق کشور ارسال شود، با تلاش شبانه روزی پلیس کرمان کشف و با قاچاقچیان برخورد می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha