ضرورت تبیین فرهنگ کار در جامعه/سلامت نیروی کار حفظ شود

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از چالش‌های بزرگ در کشور این است که فرهنگ کار به خوبی برای مردم تبیین نشده است و باید از سلامت نیروی کار صیانت شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، کمال تنها ظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی همیشه همراه با نظام و انقلاب است که نباید نادیده گرفته شود، افزود: باید به این استان به شکل ویژه‌تری در حوزه‌های مختلف نگاه شود و ما هم با تمام توان در خدمت مردم خراسان جنوبی هستیم.

وی با بیان اینکه توصیه مقام معظم رهبری بر داشتن نیروی کار سالم است، افزود: با توجه به این فرمایش مقام معظم رهبری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نگاه ما به ورزش در راستای افزایش بهره‌وری اقتصادی است و رسالت ما در این خصوص خیلی حیاتی و جدی است.

به گفته تنها، یکی از چالش‌های بزرگ در کشور این است که فرهنگ کار به خوبی برای مردم تبیین نشده است و ضرورت دارد از سلامت نیروی کار به خوبی صیانت شود.

تنها با اشاره به سفرهای خود به استان‌های مختلف کشور، ادامه داد: خراسان جنوبی از استان‌های است که خیال ما در خصوص آن راحت است به همین دلیل دیرتر به خراسان جنوبی سفر کردیم.

وی اظهار کرد: آستین‌های خود را برای انجام هر خدمتی که از دست ما در این سفر بر آید، بالا زده‌ایم و به پشتوانه شما که دغدغه‌های خیلی زیادی در استان دارید، آماده همکاری با شما در این حوزه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha