رفع مشکل سوخت ۷ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی در جنوب استان کرمان

معاون صنعت اداره کل صمت جنوب استان کرمان از رفع مشکل سوخت رسانی ۷ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی شامل یک طرح کشاورزی، ۲ واحد معدنی و ۴ واحد صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین سعیدی ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با واحدهای های صنعتی جنوب کرمان و میزان مصرف سوخت، گفت: تسریع در گازرسانی به مناطقی که مصرف سوخت مایع بیشتری دارند و مناطقی که بیشترین قاچاق سوخت را دارند، یکی از راه های جلوگیری از قاچاق سوخت است.

وی افزود: در جنوب کرمان ۱۴۶ واحد صنعتی وجود دارد، که اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با رصد میزان فعالیت و مصرف سوخت این واحدها، توانسته مصرف و سهمیه آنها را متناسب نماید.

معاون صنعت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به میزان مصرف و سهمیه سوخت هر یک از واحدهای صنعتی در شهرستان های مختلف جنوب کرمان، تصریح کرد: واحدهای تولید رب گوجه فرنگی از جمله واحدهای صنعتی هستند که در جنوب کرمان مصرف سوخت بالایی دارند.

سعیدی ابراز داشت: با توجه به فاصله زمانی مناسب تا پیک مصرف این واحدها، شرکت شهرک های صنعتی با همکاری شرکت گاز می تواند در این فرصت با گازرسانی، در ساماندهی سوخت این واحدها نقش مهمی ایفا کند.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با متخلفین در این حوزه، عنوان کرد: با حمایت از واحدهای مختلف از اشتغال و تولید داخل کشور حمایت می شود، بنابراین برای حمایت از تولید و اشتغال باید سهمیه سوخت واحدهایی که افزایش تولید دارند، افزایش یابد تا شاهد پویایی واحدهای تولیدی و خدماتی در این منطقه باشیم.

معاون صنعت اداره کل صمت جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: در جلسه ای که در این اداره کل تشکیل شد، مشکلات سوخت ۷ واحدصنعتی، معدنی و کشاورزی شامل؛ یک طرح کشاورزی، ۲ واحد معدنی و ۴ واحد صنعتی مطرح و رفع گردید، که این امر می تواند در افزایش تولید نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

شایان ذکر است؛ جلسه کمیته تخصصی سوخت واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی جنوب استان کرمان در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان تشکیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha