افتتاح ۴ جایگاه عرضه سوخت در استان کرمان

مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمان، گفت: در راستای سیاست‌ های شرکت و جذب سرمایه‌ گذار در بخش عرضه فرآورده‌ های نفتی در سال "مهار تورم و رشد تولید"، با افتتاح چهار باب جایگاه عرضه سوخت در استان کرمان، شمار جایگاه‌ های این منطقه به ۲۹۱ باب رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید باقر نورالدینی ضمن عرض تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: این جایگاه‌ ها با سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی و جمعاً با هزینه‌ ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع، احداث شده‌ اند.

وی افزود: به‌ منظور حمایت از رشد تولید، اشتغالزایی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، جایگاه اختصاصی "کریم" در روستای دلفارد شهرستان جیرفت، جایگاه اختصاصی "یاسین" در شهرستان ریگان، جایگاه اختصاصی "ابراهیم‌ آبادی" و جایگاه اختصاصی "اویسی" در شهرستان نرماشیر با حضور مدیر و معاون فنی عملیاتی منطقه کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان‌ های جیرفت و بم مورد بهره‌ برداری قرار گرفتند.

مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمان تصریح کرد: جایگاه اختصاصی کریم دارای ۴ تلمبه و ۸ نازل بنزین و یک تلمبه و ۲ نازل نفت گاز، جایگاه اختصاصی یاسین چهار تلمبه و ۸ نازل بنزین، جایگاه اختصاصی ابراهیم‌ آبادی دو تلمبه و ۴ نازل بنزین و دو تلمبه و ۴ نازل نفت گاز و جایگاه اختصاصی اویسی ۴ تلمبه و ۸ نازل بنزین می‌ باشند و به طور کلی بهره‌ برداری از این چهار جایگاه، برای حدود ۳۴ نفر اشتغالزایی داشته‌ است.

شایان ذکر است؛ با افتتاح این جایگاه‌ ها شمار جایگاه‌ های منطقه کرمان به ۲۹۱، ناحیه بم به ۳۷ و ناحیه جیرفت به ۲۶ باب رسید.

مراسم کلنگ‌ زنی احداث تاسیسات گاز مایع در شهرستان رودبارجنوب برگزار شد

همچنین؛ مراسم کلنگ‌ زنی احداث تاسیسات گاز مایع با حضور مدیر و رئیس حراست منطقه، نماینده مردم شهرستان‌ های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

گفتنی است؛ این تاسیسات با سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی و هزینه‌ ای بالغ بر یکصد میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع در آینده نزدیک احداث می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha