ساخت بوستان اختصاصی تفریحی ویژه افراد دارای معلولیت در کوهبنان
تصویر آرشیوی است.

شهردار کوهبنان نیز در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین از آغاز ساخت بوستان اختصاصی تفریحی برای افراد دارای معلولیت و محدودیت و همچنین سرعت بخشیدن به امر مناسب سازی پیاده روها و اماکن عمومی سطح این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در تداوم گرامیداشت روز جهانی و هفته افراد دارای معلولیت در شهرستان کوهبنان مراسم جشنی با حضور رییس و کارشناسان تخصصی بهزیستی کوهبنان، جمعی از مسئولین محلی و جامعه هدف در این شهرستان برگزار گردید.

محمد قصری رییس بهزیستی کوهبنان در ابتدای این مراسم در سخنان کوتاهی روز جهانی و هفته ملی افراد دارای معلولیت را فرصتی ارزشمند برای پاسداشت توانمندیهای کم نظیر افرادی دانست؛ که علیرغم داشتن محدودیتهای جسمی و ذهنی با استفاده از حداقل امکانات مسیرهای پر فراز و نشیبی را برای فتح قله های موفقیت کسب نموده اند.

وی اذعان داشت: بی تردید به نمایش در آمدن تلاش و همت مثال زدنی این افراد انگیزه ای مضاعف را در سایر اقشار جامعه به وجود می آورد؛ چرا که استفاده حداکثری از امکانات موجود و بی توجهی به مشکلات ومحدودیتها نیازمند عزمی راسخ و اراده ای مثال زدنی خواهد بود و به نحوی که شاهد بوده ایم این خصیصه در بین این قشر از افراد جامعه به وفور یافت می شود.

در ادامه این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز با تبریک روز جهانی و هفته ملی افراد دارای معلولیت با اشاره به اهمیت توجه به ارتقا سطح توانمندی افراد دارای معلولیت، افزود: بالا رفتن توانمندی در زمینه های مختلف در افراد دارای معلولیت منجر به افزایش اعتماد به نفس در این افراد و بالتبع آن ایجاد زمینه رشد و پیشرفت بیشتر در آنان خواهد بود؛ لذا در کنار تلاش دستگاه های ذیربط برای فراهم آوردن زمینه ارتقاء توانمندی معلولین، خود آنان نیز بایستی در این زمینه همکاری و تلاشی قابل قبول داشته باشند.

احمد محمدی شهردار کوهبنان نیز در این مراسم در سخنانی با تبریک این مناسبت به افراد دارای معلولیت؛ خبر از آغاز ساخت بوستان اختصاصی تفریحی برای افراد دارای معلولیت و محدودیت و همچنین سرعت بخشیدن به امر مناسب سازی پیاده روها و اماکن عمومی سطح شهر داد.

شایان ذکر است؛ در ادامه این مراسم گروه های هنری به اجرای برنامه پرداخته و با اجرای چندین مسابقه مهیج به افراد برگزیده جوایزی اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha