برگزاری مسابقه دلنوشته و نقل خاطره سردار دلها در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: با همکاری این اداره کل و موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت مسابقه دلنوشته و نقل خاطره سردار دلها در جنوب کرمان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهرام مسلمی مهنی حمایت از برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی را یکی از اولویت های این اداره کل برشمرد و گفت: دغدغه ما توسعه فعالیت های فرهنگی در تمامی بخش ها و روستاهای این منطقه به خصوص مناطق دور افتاده است؛ در همین راستا از رویدادهای بزرگ فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، بنابراین با همکاری این اداره کل و موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت مسابقه دلنوشته برگزار می‌ شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان عنوان کرد: این مسابقه همراه با نقل قول خاطره با موضوع سردار دلها است که ویژه دانش آموزان برگزار می‌ شود.

مسلمی مهنی؛ آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۶ آذرماه سال جاری دانست و تصریح کرد: دانش آموزان می توانند به طور مستقیم آثار خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت در مصلی شهر جیرفت یا به ادارات آموزش و پرورش هفت شهرستان جنوبی استان کرمان تحویل نمایند.

وی با اشاره به اینکه از نفرات برتر تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: به ۲۰ اثر برتر کارت هدیه ۵ میلیون ریالی اهدا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha