در برگزاری اردوی "راهیان نور" کرمان مشکل حمل و نقل داریم

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه ثارالله کرمان با اشاره به از سرگیری اردوهای راهیان نور، بیان کرد: بیشترین مشکل را در حمل و نقل داریم و لازم است ظرفیت استان برای تردد زائران با ما همکاری کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ غلامعباس نکونام در جلسه راهیان نور استان کرمان با اشاره به از سرگیری اردوها بعد از وقفه ای سه ساله، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور کار فرهنگی بزرگی است و نیاز است جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی افزود: متاسفانه در حوادث اخیر کشور شاهد بودیم قریب به ۷۰ درصد از فریب خوردگان سنین بین ۱۶ تا ۲۳ سال دارند، که نشان می‌ دهد باید کار فرهنگی انجام دهیم به ویژه به اردوهای راهیان نور توجه شود و لازم است مسئولان ارشد از این کار پشتیبانی کنند تا فرهنگ دفاع مقدس و گفتمان شهداء را در بین نسل جوان گسترش بدهیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه ثارالله کرمان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: بیشترین مشکل را در حمل و نقل داریم و لازم است ظرفیت استان برای تردد زائران با ما همکاری کند.

نکونام تصریح کرد: سال گذشته با وجود بیماری کرونا اردوهای دانشجوئی از ۱۳ بهمن تا ابتدای فروردین ماه برگزار شد و ۵ هزار و ۳۱۳ نفر از استان کرمان در اردوهای راهیان نور حضور یافتند و حضور خانواده‌ ها هم خیلی خوب بود.

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی اول تا ۳۰ بهمن دانش آموزان دختر و اول تا نیمه اسفند ماه دانش آموزان پسر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌ شوند و پیش بینی می‌ شود؛ در مجموع شش هزار دانش آموز در این اردوها شرکت کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: از نیمه اسفند اردوی زیارتی محلات و خانوادگی است و پیش بینی می‌ شود این گروه نیز نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha