اهداء ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند در زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا بین خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابوالفضل فرح بخش، گفت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زرند از ابتدای امسال تاکنون ۸۵۰ بسته حمایتی در قالب کارت خرید کالا، سبد غذایی و نوشت افزار به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین خانواده نیازمند زندانیان توزیع کرده است.

وی با قدردانی از همدلی و مشارکت خیرین نیک اندیش در این طرح افزود: نوعدوستی و دستگیری از مردم در آموزه‌ های دین مبین اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و ترویج فرهنگ ایثار و انفاق می تواند تاثیر بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند هم گفت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و به منظور حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند، ۱۰۰ بسته معیشتی در قالب؛ برنج، قند، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارانی، سویا و کنسرو ماهی، جمعا به ارزشی بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال بین خانواده مددجویان تحت پوشش این شهرستان توزیع شد./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha