تامین کالاهای مورد نیاز موکب‌ های سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم سومین سالگرد سردار قاسم سلیمانی، تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز موکب‌ ها ضروری است و همه در چارچوب مسئولیت خودمان برای بهتر برگزار شدن این مراسم وظیفه داریم. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم سومین سالگرد سردار قاسم سلیمانی، تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز موکب‌ ها ضروری است و در این جریان همه در چارچوب مسئولیت خودمان برای بهتر برگزار شدن این مراسم وظیفه داریم.

وی افزود: به لحاظ تامین کالای مورد نیاز موکب‌ ها برای سالگرد شهید سلیمانی مشکلی نداریم، مجوز توزیع آرد و برنج به موکب‌ ها تنها از سوی نماینده رسمی کمیته ستاد سالگرد خواهد بود.


حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز گفت: نظارت و بازرسی بر توزیع آرد در نانوایی‌ های شهرستان‌ ها به عهده فرمانداران و نمایندگان مشخص شده است؛ که در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌ گیرد.


وی در مورد ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ ضابطه قیمت آرد در استان خاطرنشان کرد: هرگونه عرضه آرد خارج از توزیع شرکت غله ممنوع است و باید کنترل و نظارت مستمر وجود داشته باشد، با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌ شود و از این قاعده کلی حمایت می‌ کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha