هادیان سیاسی در خط مقدم جهاد تببین / وجود ۴۷۷ هادی سیاسی سازمان دهی شده  در زنجان

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت : هادیان سیاسی در خط مقدم جهاد تببین فعالیت می‌کنند  و بطور سازمان دهی شده ۴۷۷ هادی سیاسی از تمامی اقشار  در این استان فعالیت دارند .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی روز سه شنبه(۲۹آذرماه) در سومین نشست هم فکری و هم افزایی جبهه انقلاب استان تحت عنوان "هادیان سیاسی" با بیان اینکه از سال گذشته یک خلائی در خصوص جریانات انقلاب احساس شده است اظهار کرد: در این راستا تصمیم گرفته شد جلسات گردهمایی با ایجاد هم افزایی و هم فکری با حضور هادیان سیاسی انجام شود که امسال در استان شاهد برگزاری چنین جلسات بودیم .

وی با بیان اینکه هادیان سیاسی در خط مقدم جهاد تببین فعالیت می‌کنند افزود: بطور سازمان دهی شده ۴۷۷ هادی سیاسی از تمامی اقشار از جمله فرهنگیان ، اساتید ، دانشجویان ، مادحین و.. با سپاه استان فعالیت دارند .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان تصریح کرد: حوزه فعالیت این هادیان در پایگاه های مقاومت بسیج ، مدارس ، دانشگاه ها ، ادارات ، کانال های مجازی و...است .

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به برگزاری ۸ هزار و ۵۰۰ جلسه بصیرتی و روشنگری توسط ۴۷۷ هادی سیاسی گفت: ۳۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در این جلسات حضور فعال داشته اند.

وی ادامه داد : فعالیت‌های انجام شده از جمله کارگاه توانمند سازی هادیان، شبکه سازی در فضای مجازی، تولید نماهنگ‌های مجازی، تهیه و توزیع محتوای‌های تبیینی از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

این مسئول با اشاره به شبکه سازی در فضای مجازی بیان کرد : در راستای همین اهداف در فضای مجازی یک هزار و ۳۵ کانال در شبکه های اجتماعی روبیکا و ایتا ایجاد شده است که ۶۲ هزار نفر عضو این کانال ها هستند .

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در سال جاری موضوعات تبیینی در ۶ محور برگزار شد افزود : محور موضوعات باز خوانی نقش امام (ره) در انقلاب اسلامی، تبیین اجرای هدفمندی یارانه‌ها، جوان‌سازی جمعیت و گفتمان سازی بین جوانان، ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی و با هدف مقابله با ناامیدی، تبیین حقایق جنگ ترکیبی و... از جمله فعالیت‌های است که در سال‌جاری انجام شده است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha