پایان حواشی معادن فاریاب با برگزاری مزایده

مدیر کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان، از تعیین تکلیف شرکت معادن فاریاب با برگزاری مزایده خبر داد و گفت: مشکلات و حواشی که شرکت معادن فاریاب با آن درگیر بود، نهایتاً با پیگیری های انجام شده و طی مراحل قانونی امروز با مشخص شدن برنده مزایده به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسلم مروجی فرد، گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در رابطه با اشتغال و افزایش تولید اقدامات بسیار خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت انجام داده است.

وی افزود: حمایت از بخش خصوصی، تشویق و ترغیب سرمایه گذاران، فراهم نمودن شرایط سرمایه گذاری و رفع مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای مختلف، از طریق ابزارهای قانونی از جمله اقداماتی است؛ که این اداره کل برای توسعه فعالیت، اشتغالزایی و افزایش تولید در این منطقه انجام داده است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان ، با اشاره به مشکل شرکت معادن فاریاب، اظهار داشت: مشکلات و حواشی که شرکت معادن فاریاب با آن درگیر بود، نهایتاً با پیگیری های انجام شده و طی مراحل قانونی امروز با مشخص شدن برنده مزایده به پایان رسید.

مروجی فرد، با اشاره به اقدامات بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوب کرمان تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان و قشر کارگر از افتخارات مدیران است، لذا این اداره کل برای حل مشکل و رفع دغدغه کارگران این معادن از همه ابزارهای قانونی کمک گرفت، که نهایتا امروز با برگزاری مزایده و مشخص شدن برنده به نتیجه لازم رسید.

وی با اشاره به اهمیت این معادن، اظهار داشت: با مدیریت بروز و مدرن می توان در این مجموعه ضمن کسب موفقیت لازم، رضایت کارگران را جلب و از ایجاد حاشیه و تنش جلوگیری نمود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان تاکید کرد: برنده مزایده باید بدون معطلی این معادن را فعال تا دغدغه کارگران بیکار آن رفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha