ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی می‌تواند الگوی مناسبی برای نسل جدید باشد

جعفر محققی بیان کرد: ویژگی‌های فردی و شخصیتی شهید سلیمانی دست آموز خیلی خوبی برای نسل جدید است و جوانان با الهام از افرادی چون شهید سلیمانی می‌توانند راه بزرگان تاریخ را ادامه دهند و کشور را به قله‌های پیروزی برسانند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، جعفر محققی در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو ،بزرگترین درس مکتب شهید سلیمانی را خستگی ناپذیری در راه مبارزه و جهاد با ستم عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی از پیش از انقلاب تا به امروز این درس بزرگ را تا پای جان تداوم بخشیدند و هیچگاه در راه مبارزه با ظلم و ستم خسته نشدند.

وی وفاداری به ولایت را دومین درس مکتب شهید سلیمانی عنوان و بیان کرد: شهید سلیمانی تا پای جان، این وفاداری را به اثبات رساند و برای باقی ماندگان این درس را منتقل کردند که باید یک الگو و مدلی در راه جان فدایی برای ولایت باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی علاقه مندی و دلبستگی به اهل بیت و ارزش‌های اسلامی را یکی از مهمترین ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و اظهار کرد: ایشان ارادت زیادی داشتند به گونه‌ای که هر زمان نام حضرت فاطمه (س) می‌آمد، چشمانشان تر می‌شد و این می‌تواند یک بازنمایی از فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.

وی افزود: ویژگی‌های فردی و شخصیتی شهید سلیمانی دست آموز خیلی خوبی برای نسل جدید است و جوانان با الهام از افرادی چون شهید سلیمانی می‌توانند راه بزرگان تاریخ را ادامه دهند و کشور را به قله‌های پیروزی برسانند. شهید سلیمانی می‌توانست مانند خیلی از افراد دیگر زندگی راحتی داشته باشد اما جهاد را برای خود انتخاب کردند و با خریدن فراز و نشیب‌های زندگی، در این مسیر حرکت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha