نصب ۱۲۰۰ شیر هیدرانته در محلات پر خطر تهران‌

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نصب شیرهای هیدرانت برای استفاده در مواقع بحران و آتش سوزی گفت: وجود شیرهای هیدرانت دارای اهمیت است و تا پایان سال ۱۲۰۰ شیر هیدرانت نصب می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش مدیر سازمان بحران شهر تهران، گفت: یکی از موضوعاتی که پیگیری کردیم نصب مخازن آب اضطراری بود که تا پایان امسال به ۱۱۰ می‌رسد و در ادوار گذشته بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه تا پایان این دوره شورا ۳۷۰ مخزن آب اضطراری در محله‌های مختلف نصب می‌شود، گفت‌: این شیرها تا ۷۲ ساعت در مواقع بحران آب شرب محله را تأمین می‌کند.

پیرهادی با بیان اینکه پس از تکمیل و نصب این مخازن، یکی از کشورهای پیشرو در این موضوع هستیم، گفت: هم در حوزه ساخت و هم در حوزه نصب پیشرو هستیم.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نصب شیرهای هیدرانت نیز ادامه داد: در مواقع بحران و آتش سوزی وجود شیرهای هیدرانت دارای اهمیت است و تا پایان سال ۱۲۰۰ شیر هیدرانت نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه این شیرها در جاهای پر خطر مانند بازار نصب می‌شود، اظهار داشت: فاصله این شیرها باید حداقل ۱۵۰ متر و حداکثر ۳۰۰ متر باشد که با نصب ۱۲۰۰ شیر، وضعیت ایمنی شهر تهران افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha