درخشش تکواندوکاران کرمانی در رقابت های کشوری تکواندو

۴ تکواندوکار کرمانی به عنوان نمایندگان استان کرمان توانستند با کسب مدال های رنگارنگ در لیگ ها و رقابت های کشوری تکواندو خوش بدرخشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ طبق اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، چهار ورزشکار سیرجانی، یک ورزشکار بمی و دو ورزشکار شهربابکی به نام های: زینب سید مرادی، امیر محمد رحمانی، یوسف عباسیان و ابوالفضل کلانتری به عنوان نمایندگان استان کرمان در لیگ ها و مسابقات کشوری خوش درخشیدند.

زینب سید مرادی تکواندوکار سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در وزن هشتم این مسابقات شرکت کرد و در حضور تمامی نامداران و قهرمانان توانست مقام سوم و سهمیه حضور در اردو و انتخابی نهایی این مسابقات را بدست آورد.

امیر محمد رحمانی متولد ۱۳۸۵ در لیگ نوجوانان کشور شرکت کرد و در حضور تمامی ملی پوشان نوجوان توانست از ۱۲ بازی که در ارنج تیم شهرداری شهر بابک و پیشرو هگمتانه همدان حضور داشت، به ۱۲ برد دست یابد و در رنکینگ بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر نوجوانان در وزن ۱۰ به تنهایی در صدر جدول بایستد و در رنکینگ کلی این مسابقات تنها با اختلاف یک امتیاز فنی و تفاضل در کنار فنی‌ ترین بازیکن این مسابقات قرار بگیرد. این ورزشکار به طور مستقیم به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می شود.

ابوالفضل کلانتری تکواندو کار بمی و عضو تیم ملی نونهالان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی تایوان و عضو تیم پایادژسازه گیل رشت در سال ۱۴۰۱ در لیگ برتر نونهالان بود، که حاصل شرکت به همراه این تیم ۸ برد از ۱۰ مسابقه‌ ای که در قالب این تیم در این مسابقات شرکت کرد و به همراه این تیم مقام چهارم لیگ برتر کشور را بدست آوردند.

یوسف عباسیان بازیکن شهر بابکی در رده نوجوانان که به همراه شهرداری شهر بابک در لیگ برتر شرکت کرده بود و در دور فینال این مسابقات به عضویت تیم آذربایجان غربی در آمده بود، به همراه این تیم سکوی سوم مسابقات لیگ برتر دست یافت و در این دوره ۹ بازی در ارنج تیم‌ ها قرار گرفت ۶ برد بدست آورد که در رنکینگ وزن خود در رده بالای جدول قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha