لزوم استمرار دوره های آموزش امداد و نجات در استان کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان با گرامیداشت یاد جانباختگان زلزله دلخراش بم، امدادگران هلال احمر را یاوران و پیشتازان خدمت رسانی به مردم در ساعات اولیه زلزله یاد کرد و به لزوم استمرار برگزاری دوره های آموزشی در سراسر استان تاکید کرد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در سالروز زلزله دلخراش بم اختتامیه دوره ویژه تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان با حضور مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان، رضا فلاح مدیر عامل هلال احمر و تنی چند از مدیران در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان در این مراسم، با گرامیداشت یاد جانباختگان زلزله دلخراش بم امدادگران هلال احمر را یاوران و پیشتازان خدمت رسانی به مردم در ساعات اولیه زلزله یاد کرد و به لزوم استمرار برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات در سراسر استان کرمان تاکید کرد.

لزوم استمرار دوره های آموزش امداد و نجات در استان کرمان

موسوی؛ با تقدیر از خدمات شایسته جمعیت هلال احمر استان کرمان، در مواقع بروز حواث و بحران ها، خاطر نشان کرد: با بهره گیری از امکانات و تجهیزات قطعا عملیات امداد رسانی با سرعت و دقت بالاتری به انجام خواهد رسید.

وی تاکید کرد: تاکنون مساعدت هایی از سوی استانداری کرمان در راستای تامین اعتبار، خرید تجهیزات و ... صورت گرفته است و در ادامه، آماده همکاری لازم با مجموعه‌ هلال احمر استان کرمان هستیم.


استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha