افتتاح یک طرح آبرسانی در کوهپایه کرمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح حضرت رسول(ص)، گفت: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) و در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، طرح آبرسانی به روستای هینمان کوهپایه افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ پاداش در آئین افتتاحیه این طرح گفت: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله و در آستانه سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه و درایام شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها)، طرح آبرسانی به روستای هینمان کوهپایه توسط کرمان افتتاح شد.

وی افزود: طرح آبرسانی روستای هینمان با ۳۵۰۰ متر شبکه، احداث ساختمان حفاظت مخازن با زیربنای ۳۵ مترمربع و نصب دو مخزن ۱۰ و ۵ لیتری صور پذیرفت.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیح حضرت رسول صلوات الله، تصریح کرد: این یک کارجهادی بسیار ارزشمند بود، که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، گروه جهادی شهید احمدی و یک خیّر نیکوکار صورت گرفت، که می‌ توان از وی به نام پدر آب شرب استان کرمان نام برد.


سرهنگ پاداش، ضمن تشکر از دست اندر کاران این طرح، خاطرنشان کرد: این یک اقدام مهم بود، که با کار جهادی و انقلابی صورت گرفت و امیدورایم بتوانیم من بعد نیز باخدمات جهادی در خدمت مردم این منطقه و سایر مناطق استان کرمان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha