تا پای جان برای اعتقادات و تکلیف مان بمانیم

استاندار کرمان در گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای ۴ عنوان کرد: از شهدا این جمله را بیاموزیم؛ که تا پای جان برای اعتقادات و تکالیف مان بمانیم و نتیجه را به خدا بسپاریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای ۴ با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مسئولان، در محل کانون اندیشه شهر کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان گفت: شهدا فارغ از همه هیاهوهای سیاسی از میهن دفاع کردند و در عمل به فرمان ولی امر خود همدل بودند.


محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس فارغ از همه هیاهوهای سیاسی از میهن دفاع می‌کردند.


وی افزود: این شهید گمنام تازه تفحص شده و همرزمانش، ۳۸ سال قبل به شهادت رسیده‌ اند، اما هنوز به ما انرژی و روحیه می‌ دهند و ما را در کارها راهنمایی می‌ کنند.


استاندار کرمان با اشاره به مناسبت سالگرد عملیات کربلای ۴ گفت: همه رزمندگان در این نکته همدل بودند؛ که فرمان امام راحل را عملیاتی کنند و با علم به اینکه احتمال بازگشتی برای آنها نیست به میدان مبارزه می‌ رفتند.


فداکار ادامه داد: از جان گذشتن سخت است، اما رزمندگان عملیات کربلای ۴ مطمئن بودند، که بازگشتی برای آنها نیست و جان خود را در طَبَق اخلاق گذاشتند تا تکلیفشان را ادا کنند.


وی خاطرنشان کرد: از شهدا این جمله را بیاموزیم؛ که تا پای جان برای اعتقادات و تکالیف مان بمانیم و نتیجه را به خدا بسپاریم.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha