برخی خواص در اتفاقات اخیر کشور شکست خوردند/ اغتشاشات اخیر جنگ مدرن بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران کشور در قرارگاه امام علی(ع)، گفت: در تمام دنیا مشکلاتی وجود دارد، ولی در هیچ جای دنیا شرایطی همچون کشور ما به وجود نمی‌ آورند و زمانی که نوبت به ما می‌رسد باید جنگ احزاب راه بیاندازند، برخی خواص در اتفاقات اخیر رفوزه شدند و شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار غلامحسین غیب پرور در همایش مکتب سلیمانی و یادواره شهدای مدافع سلامت استان کرمان، با ذکر روایت خود از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی و همرزمان ایشان در اهواز، مشهد و تهران عنوان کرد: بالاتر از روایتگری از شهدا، نگاه تحلیلی به موضوع است.

وی افزود: به قضایای شهدا به دو گونه می‌ توانیم نگاه کنیم؛ یا می‌ توانیم مسائل شهدا را روایتگری کنیم و یا می‌ توانیم بالاتر از روایتگری اقدام کنیم و به اوضاع نگاه تحلیلی داشته باشیم؛ بنابراین مهم این است از مکتب و راه شهدا به خوبی بهره ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) ادامه داد: در دو سه ماه گذشته و جریان اغتشاش‌ ها خیلی‌ها رفوزه شدند، گرانی، بیکاری، تورم و مشکلات همه جا هست، اما آیا حق نظام این بود که هر کسی چاقو بر پیکره آن فرو کند و جنگ احزاب مدرن راه بیندازند.

سردار غیب پرور اذعان داشت: در جریان‌ های اخیر بعضی از خواص رفوزه شدند. آیا پاسخ خون و راه شهید سلیمانی این بود که برخی خواص سکوت کنند؟ که دنیای آنها ضربه نخورد؟

وی افزود: معتقدم ما دوران آخر الزمانی را می گذرانیم، این دوران حساس است و خدا کند دینمان را در این شرایط حفظ کنیم؛ در سه ماه اخیر خیلی‌ ها رفوزه شدند؛ درست است گرانی، بیکاری، تورم و غیره وجود دارد، اما راهش اغتشاش نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) عنوان کرد: در تمام دنیا مشکلاتی همانند بیکاری، تورم، گرانی و غیره وجود دارد ولی در هیچ جا دنیا شرایطی همچون کشور ما به وجود نمی آورند؛ اما زمانی که نوبت به ما می رسد باید جنگ احزاب راه بیاندازند؟ آیا این افراد واقعا دلشان برای خانم مهسا امینی سوخته بود؟ آیا حق نظام این بود؟ برخی خواص در اتفاقات و اغتشاشات اخیر رفوزه شدند و شکست خوردند.

سردار غیب‌ پرور با طرح این سوال که آیا پاسخ راه حاج قاسم این بود که برخی از خواص سکوت کنند، خاطرنشان کرد: دینداری هزینه دارد؛ در آخر الزمان دو راه کفر و حق وجود دارد و باید دقت کنیم که راهمان را به درستی انتخاب کنیم.

برخی خواص در اتفاقات اخیر کشور شکست خوردند/ اغتشاشات اخیر جنگ مدرن بود

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) همچنین در مراسم یادواره شهدای شهرستان جیرفت گفت: جیرفت در غیرت و ایمان مثال زدنی است و شهید قاسم سلیمانی مردم جیرفت را دوست داشت و او مولود انقلاب اسلامی است.

سردار غیب پرور افزود: انقلاب اسلامی ایران، برکات فراوانی داشت؛ همچون جوانانی که با دل امام را پذیرفتند و پای امام ایستادند.

وی درباره عملیات‌های کربلایی چهار و پنج، بیان کرد: هر دو عملیات در فصل زمستان انجام شد و قاسم سلیمانی تکیه‌ گاه جبهه حق بود و در دیدار خانواده شهدا دل نرمی داشت و رقیق القلب بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در خصوص شهادت قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمن با شهادت قاسم سلیمانی اشتباه بزرگی کرد، که ظاهراً حاج قاسم را از مردم جدا کرد چون اکنون سردار دلها گشاده دست تر است و حاج قاسم عاقبت بخیری خودش را در شهادت می‌ دید.

شایان ذکر است؛ یادواره شهدای مدافع سلامت از سری برنامه‌ های سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز شنبه ۱۰ دی ماه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع)، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل بیمارستان شهید باهنر کرمان برگزار گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha