پرچم حاج قاسم را در کنار کاخ سفید برافراشتیم

مسؤل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: قدرت ایران تا کاخ سفید پیش رفته و در کنار کاخ سفید پرچم حاج قاسم سلیمانی را بلند کردیم، اما چه شد که برخی از جوانان ما به اشتباه افتادند و در داخل کشور پرچم ایران را پایین کشیدند؟

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام علی عارفی ضمن در همایش مدافعان سلامت استان کرمان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام سالروز شهادت بزرگ مرد تاریخ معاصر حاج قاسم سلیمانی، گفت: نقش حضرت زهرا (س) در تاریخ اسلام نقش بی بدیلی است، ایشان امت اسلامی را از انحراف بزرگ نجات داد؛ حضرت زهرا بعد از شهادت حضرت رسول(ص) با کسانی که قصد داشتند امت اسلامی را به انحراف بکشند به جهاد تبیین پرداخت و در مقابل آنها جهاد کرد.

وی با بیان اینکه ولایت اساس و قوام دین ماست، افزود: در قرآن کریم آمده است که ولایت یا ولایت الله است یا ولایت طاغوت، بنابراین حاکمیت غیر از ولایت فقیه در زمان غیبت طاغوت است و تبعیت از طاغوت حرام است و بر همه واجب است که حکومت اسلامی را حفظ کنند.

مسؤل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: حضرت فاطمه(س) جهاد تبیین کرد و از تمام وجودش گذشت و حاج قاسم در هشت سال دفاع مقدس جهاد کرد و شجاعانه می‌جنگید و با تدبیر لشکر قدرتمند ثارالله را فرماندهی می کرد و در کنار این جهاد سخت، جهاد نرم را نیز مورد توجه قرار می داد تا جایی که توانست اتحاد کشورهای اسلامی را ایجاد کند و دشمن این اتحاد را باورش نمی شد.

حجت الاسلام عارفی اضافه کرد: مهندس ابوالمهدی المهندس دنیای عرب را متوجه حاج قاسم کرد و اخلاص و همراهی ایشان با حاج قاسم باعث جذب جوانان عرب شد که در همین راستا نیز لشکر بزرگی تشکیل شد که نفس دشمن را در عراق، سوریه و لبنان گرفتند.

وی ابراز داشت: ایران قدرتمند، ایرانی است که متحد و پشت سر ولایت فقیه باشد و روی پای خود محکم بایستد.

مسؤل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر این مطلب که اکنون وظیفه داریم با جهاد تبین به دفاع از جمهوری اسلامی و ولایت بپردازیم، اظهار داشت: حاج قاسم با درایت و راهنمایی های ولی فقیه امید دشمنان را نا امید کرد.

حجت الاسلام عارفی تاکید کرد: دشمنان امروز عصبانی هستند که در این جنگ سخت شکست خورده اند و با هدف قرار دادن مغزهای جوانان ما و با رسانه های دروغین خود، ارزش های ما را بی ارزش قلمداد کردند و بی ارزش ها را ارزشمند کردند که باعث شد جوانان ما به خیابان بیایند.

وی اذعان داشت: قدرت ایران تا کاخ سفید پیش رفته و در کنار کاخ سفید پرچم حاج قاسم را بلند کردیم، اما چه شد که برخی از جوانان ما به اشتباه افتادند و در داخل کشور پرچم ایران را پایین کشیدند؟

مسؤل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: در جنگ نرم خوب عمل نکردیم و از قدرت های نرم نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و جوانان ما به اشتباه افتادند.

حجت الاسلام عارفی زاده ابراز امیدواری کرد: تاثیر حاج قاسم از برخی زنده‌ها بیشتر است و جهاد نرم حاج قاسم همچنان ادامه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha