سرویس‌ دهی رایگان به زائران مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی

مدیر عامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از سرویس‌ دهی رایگان به زائران مرقد مطهر شهید حاج‌ قاسم سلیمانی در سومین مراسم سالگرد شهادت این شهید بزرگوار و همرزمانش در دهه مقاومت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا میرزایی، گفت: در این خصوص ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری در دو شیفت صبح و عصر، از مقصد پارکینگ رو به‌ روی گنبد جبلیه به سمت گلزار شهدا و بالعکس، به زائران مرقد مطهر سردار دل‌ ها، سرویس‌ دهی می‌ کنند.

وی افزود: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز برای سرویس‌ دهی به مردم از مسیر میدان «شهدا»(مشتاق) به سمت گلزار شهدا و بالعکس اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، تصریح کرد: همچنین ۱۰ دستگاه تاکسی ون نیز برای جابه‌جایی مسافران، از ایستگاه جلوی مسجد«فیروزی» تا گلزار شهدا و مرقد مطهر حاج‌ قاسم سلیمانی و بالعکس، در نظر گرفته شده است.

میرزایی، با بیان اینکه مسافران زیادی برای شرکت در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ ها از شهرهای مختلف ایران به سمت کرمان سفر می‌ کنند، به سرویس‌ دهی منظم به مسافران اشاره و بیان کرد: برای پایانه مسافربری، ایستگاه راه‌ آهن و فرودگاه نیز در سه نوبت، سرویس‌ دهی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: تمام خدمات ارائه شده به زائران محترم از مسیرهای یادشده، کاملاً رایگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha