مدال هایی که حاج قاسم گرفت، برخاسته از دل مردم بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، گفت: شهید سلیمانی مدالی به عنوان مکتب شهید سلیمانی را از مقام معظم رهبری دریافت کرد و مدال هایی نیز از مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی گرفت، که برخاسته از دل مردم بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در محل مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی یک‌ مدال برجسته و فاخر از مقام معظم رهبری دریافت کرد و آن عبارت بود از مکتب شهید سلیمانی که رهبر معظم انقلاب او را صاحب مکتب دانست.

وی افزود: حاج قاسم مدالی هم از مردم گرفت و آن لقب هایی است که مردم به شهید سلیمانی دادند و توده های مردم با فکر، ذهن و برداشت خودشان، القابی به این شهید عزیز دادند؛ مرد میدان، جان فدا، مرد بی مرز، سردار دلها که همه این لقب ها برخواسته از دل مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان؛ ادامه داد: به دلیل آنکه شهید سلیمانی بر دل‌ ها حکومت می‌ کند؛ این مدال‌ ها، تاریخی و ماندگار برای این شخصیت شدند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با قدردانی از برگزارکنندکان و شرکت کنندگان در سومین سالگرد شهادت سردار دلها، عنوان کرد: مسئولان در برگزاری این مراسم همت گماشتند و مردم نیز به بهترین وجه ممکن موکب‌ ها را برپا و به زائران خدمت‌ رسانی کردند.

وی اظهار داشت: زحمات زیادی در برگزاری مراسمات دهه مقاومت کشیده شد؛ که جای تقدیر دارد مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم در این ایام سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان در میدان و پای کار بودند.


امام جمعه کرمان از خانواده‌ های شهید سلیمانی و شهید پورجعفری قدردانی کرد و با تشکر از خدمات سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه همراه با ارتش و نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم تلاش می‌ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha