تشکل‌ های مردم نهاد بازوان توانمند اجرایی دولت هستند

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، از حمایت تشکل‌ های مردم نهاد از بیماران در حوزه‌ های اسکان و حمایت از خانواده های آنان تشکر کرد و تشکل‌ های مردم نهاد را بازوان توانمند اجرایی دولت دانست. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست تخصصی تشکل‌ های مردم نهاد حوزه بهداشت و درمان استان کرمان با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری، مدیر کل بهزیستی استان و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، جمعیت هلال احمر، مدیران عامل و نمایندگان تشکل‌ های حوزه بهداشت و درمان استان برگزار شد.

کوروش احمد یوسفی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، از حمایت تشکل‌ های مردم نهاد از بیماران در حوزه‌ های اسکان و حمایت از خانواده های آنان تشکر کرد و تشکل‌ های مردم نهاد را بازوان توانمند اجرایی دولت دانست.


وی بر توازن ارائه خدمات بهداشت و درمان با توجه به گستردگی جمعیت استان تاکید و حمایت استانداری از حضور خیرین در حوزه سلامت به ویژه در جنوب استان را اعلام کرد.


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان افزود: برای ارتقای خدمات بهداشتی در جنوب استان کرمان نیازمند حضور خیرین و شکیبایی در پیگیری تا حصول نتیجه مطلوب هستیم و تشکل ها مطالبه‌ گری حوزه بهداشت و درمان را با جدیت ادامه دهند.


شایان ذکر است؛ در این جلسه که با هدف شناسایی و ارائه راهکار برون رفت در خصوص مسائل بهداشت و درمان استان بود، نمایندگان تشکل‌ ها پس از ارائه گزارش نسبت به بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت جامعه هدف پرداختند.


دکتر حسیبی نماینده دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در خصوص وضعیت دارو، قیمت و نحوه توزیع دارو در شهر کرمان گزارشی ارائه داد و طبق دستور مدیرکل امور اجتماعی حل مشکلات دارو در جلسه شورای سلامت استان مطرح خواهد شد تا در کل استان پیگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha