اتمام عملیات احداث ۹ کیلومتر راه روستایی در رودبارجنوب

رئیس اداره ساخت راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری جنوب استان کرمان از اتمام عملیات احداث ۹ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سجاد مسلمی از تلاش های اداره کل راهداری جنوب استان کرمان در جهت احداث راه روستایی در جنوب کرمان قدردانی و بیان کرد: عملیات احداث و ساخت ۹ کیلومتر راه روستایی جدید در شهرستان رودبارجنوب با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان به پایان رسید.

وی افزود: در حوزه شهرستان رودبارجنوب، عملیات احداث و آسفالت راه روستایی مهن آباد به طول ۷ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان جهت بهره مندی ۸۹۰ خانوار به اتمام رسیده و عملیات تکمیل ادامه مسیر به طول ۸ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد و با اعتبار ۱۵ میلیارد در حال انجام است.

رئیس اداره ساخت راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری جنوب استان کرمان، خاطرنشان کرد: عملیات احداث و آسفالت راه روستایی سردشت به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۵.۵ میلیار تومان به اتمام رسیده و ۱۲۳ خانوار از راه مناسب بهره مند شدند.

مسلمی؛ همچنین رودبار جنوب و جازموریان را منطقه ای محروم و حائز اهمیت خواند و عنوان کرد: ۱۰ پروژه راه روستایی دیگر شامل احداث، ساخت ابنیه فنی و آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در شهرستان های رودبار جنوب و جازموریان در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha