واحد های صنعتی "منطقه سبز" عنبرآباد نسبت به گازکشی اقدام کنند

فرماندار عنبرآباد گفت: با توجه به قرار گرفتن گلخانه‌ ها، نانوایی ها و واحد های صنعتی در منطقه سبز این شهرستان، لازم است متصدیان این واحدها باید نسبت به گازکشی واحد های خود اقدام کنند؛ در غیر این صورت به آنها سوخت تعلق نخواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یزدان افشاری پور در جلسه ستاد سوخت شهرستان عنبرآباد، با اشاره به توزیع نفت سفید در فصل زمستان، گفت: خوشبختانه طی پیگیری های انجام شده در توزیع نفت سفید مشکلی نداشتیم و مرحله اول توزیع نفت سفید بدون چالش انجام شد.


وی افزود : مرحله دوم توزیع نفت سفید نیز به زودی در عنبرآباد آغاز خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به توزیع سیلندر گاز خارج از شبکه تصریح کرد: متاسفانه مشکلات بوجود آمده در حوزه کمبود سیلندر گاز بدلیل عرضه خارج از شبکه است؛ بطوریکه افرادی اقدام به خرید سیلندر های گاز کرده و از آن جهت گرمایش گلخانه ها استفاده می کنند.

افشاری پور با اشاره به سرعت کند طرح گازرسانی به عنبرآباد، تاکید کرد: بدلیل عملکرد ضعیف پیمانکار، عملیات گازرسانی به عنبرآباد به کندی پیش می‌ رفت، که با خلع ید پیمانکار قبلی، طرح گازرسانی توسط پیمانکار جدید به زودی از سرگرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن گلخانه‌ ها، نانوایی ها و واحد های صنعتی در منطقه سبز متصدیان این واحدها باید نسبت به گازکشی واحد های خود اقدام کنند؛ در غیر این صورت به آنها سوخت تعلق نخواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ قرار گرفتن در منطقه سبز به معنای آن است، که لوله گاز جهت گازکشی در دسترس است و متصدیان واحد های صنعتی و گلخانه داران باید نسبت لوله کشی گاز اقدام کنند.

فرمانداری عنبرآباد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha