فعالیت ۱۰ تیم راهداری در جاده های جنوب کرمان/تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ا توب کرمان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای جنوب استان گفت: هم اکنون نیز بارش ها جریان دارد و ۱۰ تیم راهداری در جاده ها مشغول به خدمت می باشند و رانندگان با زنجیر چرخ و احتیاط حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی محمودی، از بارش برف در محور جیرفت _ساردوئیه و بارش باران در اکثر جاده های جنوب کرمان خبر داد و گفت: تردد در محور ساردوئیه - جیرفت با وجود بارش برف جریان دارد.

وی از استقرار راهداران ساردوئیه در مناطق برفی خبر داد و افزود انجام عملیات برف روبی در محورهای برفی همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دستگاه های نمک پاش و گریدرهای این اداره کل در حال فعالیت بوده و تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور در جریان است .

محمودی، از دپوی شن و نمک مورد نیاز در راهدارخانه جبالبارز و ساردوئیه و آماده‌باش راهداران خبر داد و بیان کرد: با توجه به ادامه ناپایداری های جوی در صورت نیاز به عملیات راهداری، با دستگاه‌های شن و نمک‌ پاش این اقدام انجام می‌ شود.

وی تاکید کرد: ۱۰ تیم راهداری و ۴۵ نفر نیروی راهدار با ماشین آلات راهداری در این محورها مستقر هستند تا تردد دچار اختلال نشود.

فعالیت ۱۰ تیم راهداری در جاده های جنوب کرمان/تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مدیر کل راهداری جنوب کرمان، با بیان اینکه لغزندگی محورهای مناطق جنوب کرمان بعلت بارش باران دور از انتظار نیست، توصیه کرد: رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک‌ها، برف پاک کن‌ها، چراغ‌ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

محمودی، با بیان اینکه تمام تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات رسانی اداره کل راهداری جنوب کرمان اتخاذ شده، ابراز داشت: هم اکنون همه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جریان دارد.

وی عنوان کرد: مردم و رانندگان مشکلات جاده‌ای را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا نسبت به رفع مشکل در کمترین زمان اقدام شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با بیان اینکه رانندگان در چنین شرایطی جوانب احتیاط را رعایت کنند، خاطرنشان کرد :سرعت و سبقت غیر مجاز به ویژه در هوای بارانی و برفی می تواند علاوه بر خطر آفرین بودن برای خود راننده و سرنشینان دیگر خودروهای در مسیر را دچار خسارت و خطر کند، لذا توصیه راهداری در این شرایط رانندگی با سرعت مطمئنه و به دور از عجله و شتاب است.

اداره کل راهداری جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha