بررسی میدانی وزیر بهداشت از ارائه خدمات بیمارستانی در شهرستان خاتم

وزیر بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله خاتمی شهرستان خاتم بازدید و نحوه ارائه خدمات درمانی این بیمارستان را بررسی کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به بازدید سرزده از یک داروخانه شبانه روزی در خاتم، گفت: خوشبختانه انواع داروها به ویژه آنتی بیوتیک و سرم به میزان کافی در این داروخانه وجود داشت. در چهار ماه گذشته ۷ میلیون آنتی بیوتیک وارد و تولیدات داخلی تقویت شده است و در حاضر ۴ میلیون آنتی بیوتیک ذخیره داریم.

دکتر عین اللهی ضمن فدردانی از خدمات رسانی نیروهای بیمارستان آیت الله خاتمی شهرستان خاتم به بیماران به ویژه در دوران کرونا، یادآور شد: بسیاری از بیماران این بیمارستان از شهرها و استانهای مجاور مراجعه می کنند بگونه ای که حدود ۵۰ درصد از بیماران این مرکز درمانی، خارج از استان یزد بودند که نشان دهنده کیفیت بالای خدمت رسانی است.

وی افزود: سال گذشته، از طرح توسعه بیمارستان آیت الله خاتمی بازدید کردیم که عملیات ساخت آن از سال ۹۹ آغاز شده و کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما در حال حاضر به حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: برای این پروژه تا کنون ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده و در سفر استانی رییس جمهور هم ۸۰ میلیارد تومان، اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که امیدواریم تا اواخر بهار یا ابتدای تابستان سال آینده، شاهد تکمیل و افتتاح طرح توسعه بیمارستان آیت الله خاتمی باشیم.

دکتر عین اللهی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه این بیمارستان بخش های اورژانس، سه اتاق عمل، سی سی یو، آی سی یو، سی تی اسکن و آزمایشگاه پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha