خروجی فعالیتهای بهزیستی باید رضایتمندی مددجویان را به دنبال داشته باشد

بازرس دفتر امور استان های وزارت رفاه در دیدار با مدیر کل بهزیستی استان کرمان، گفت: فعالیت های سازمان بهزیستی باید با بهترین شیوه موثر انجام شود و خروجی تمام فعالیت ها رضایت مراجعین و جامعه هدف را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست هم اندیشی بازرسان دفتر امور استانهای وزارت رفاه و دبیر شورای هماهنگی ادارات کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با هدف تعامل، هم اندیشی، تبادل اطلاعات و بررسی ارتقا سطح خدمات و عملکرد بهزیستی استان برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: در این نشست که به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر بهزیستی با مجموعه وزارت رفاه برگزار گردید؛ راهکارهای اثربخش علی الخصوص توجه به نیروی انسانی دارای انگیزه با هدف ارتقاء عملکرد بر اساس ضوابط و شاخصهای مد نظر وزارت رفاه مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت .

دکتر علیرضا وحیدزاده افزود: رسیدگی به رفع مشکلات جامعه هدف، همگرایی و وحدت رویه و تشریح فعالیت ها و اقدامات به منظور ایجاد رقابت مثبت بین کارکنان در ارائه خدمات مطلوب به مردم از بخش های دیگر مورد بحث بود که قطعا زمینه ساز پیشرفت می باشد.

قهرمان طاهری بازرس دفتر امور استانهای وزارت رفاه نیز در این نشست به مقوله شایسته سالاری و جانشین پروری تاکید و اشاره کرد: حضور کارکنان فعال و پویا سازمان را قادر می‌ سازد؛ تا بتواند بدون ایجاد وقفه، به فعالیت‌ های خود ادامه دهد و سازمان در حین دستیابی به اهداف تیمی خود، استعدادهای سازمانی‌ اش را نیز حفظ می‌کند.

وی افزود : برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید آن را در عمق سازمان نهادینه کنید؛ برنامه‌ ریزی برای جانشین پروری باید یک فرایند مداوم و انعطاف‌ پذیر همراه با نتایج خاص باشد.

بازرس دفتر امور استانهای وزارت رفاه تاکید کرد : با توجه به شرایط خاص خدمت در سازمان بهزیستی و فرسودگی شغلی باید توجه به حمایت از نیروی انسانی مورد وثوق قرار گیرد.

طاهری اذعان داشت: فعالیت های سازمان باید با بهترین شیوه موثر انجام شود و خروجی تمام فعالیت ها رضایت مراجعین و جامعه هدف را به دنبال داشته باشد.

اداره کل بهزیستی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha