درخشش کرمانی ها در جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: هنرمندان کرمانی در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور که در شیراز برگزار شد، موفق به کسب رتبه‌ های برتر شدند و استان کرمان جوایز جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور را درو کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی گفت: جشنواره تئاتر منطقه ای در چهار استان کشور، برای انتخاب آثار راه یافته جشنواره تئاتر فجر در تهران برگزار شد، که کرمان به همراه شش استان دیگر کشور در جشنواره منطقه ای فارس شرکت داشت.

وی افزود: نمایش ساختمان رز به کارگردانی علی صادقی زاده به مرحله نهایی جشنواره فجر که بهمن ماه در تهران برگزار می شود، راه یافت و جوایز اصلی این جشنواره را کسب کرد که افتخار دیگری برای هنر نمایش و تئاتر استان کرمان آفرید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: نمایش ساختمان رز امسال حتما تا قبل از پایان سال در یکی از سالن های نمایش کرمان به روی صحنه می رود، تا علاقه مندان به تماشای این اثر خوب بنشینند.

شایان ذکر است؛ بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور از پنجشنبه ۲۲ دی‌ تا یکشنبه ۲۵ دی‌ به میزبانی شیراز برگزار شد و آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور شامگاه یکشنبه ۲۵ دی‌ماه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد و در جریان این رویداد هنری، نمایش‌ های منتخب برای جشنواره کشوری معرفی و از برگزیدگان نیز تکریم به عمل آمد.

هنرمندان کرمان در جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور درخشیدند و کرمان جوایز جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور را درو کرد.

رتبه اول بازیگری به آرزو جعفری برای نمایش ساختمان رز اهدا شد.

رتبه دوم بازیگری مرد از کرمان به علی صادقی رسید.

در بخش کارگردانی، علی صادقی موفق به کسب رتبه اول کارگردانی از کرمان شد.

در بخش نویسندگی نیز علی صادقی رتبه اول را کسب کرد.

در این جشنواره نمایش "ساختمان رز" از کرمان به عنوان اولین نمایش راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر تهران معرفی شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha