راه‌ اندازی ۶ مکان اسکان شبانه جهت افراد بی‌ خانمان در کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از راه‌ اندازی ۶ مکان شب‌ خواب و گرمخانه جهت اسکان افراد بی‌ خانمان در سرمای زمستان در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی شامگاه شنبه یکم بهمن ماه با همراهی مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از گرمخانه شهرداری کرمان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید عنوان کرد: با همکاری مجموعه‌های ذیربط و با توجه به سرمای هوا، تاکنون ۶ مکان شب‌ خواب برای افراد بی‌ خانمان، متکدی و معتاد متجاهر در شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

راه‌ اندازی ۶ مکان اسکان شبانه جهت افراد بی‌ خانمان در کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: امکانات اولیه برای خواب و بهداشت با کمک مجموعه‌های مردم محور و خیران در این گرمخانه ها فراهم شده و تغذیه افراد نیز انجام می‌ شود.

جلالی با بیان اینکه این گرمخانه‌ها از ساعت ۹ شب تا ۹ صبح روز بعد پذیرای افراد بی‌ خانمان است، تصریح کرد: بنا بر آن است که این امکان در نقاط مختلف شهر افزایش داده شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مکان‌ ها برای نگهداری معتادان متجاهر نیستند، بلکه برای اسکان شبانه راه‌ اندازی شده‌اند، اما قرار است یک مددکار از سازمان بهزیستی استقرار یابد و افراد آسیب دیده به کمپ‌ های ترک اعتیاد ماده ۱۶ و اردوگاه‌ های ماده ۴۲ منتقل شوند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha