آمادگی کرمان برای برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اکران فیلم های سینمایی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در جنوب کرمان خبر داد و گفت: جنوب کرمان ظرفیت و آمادگی اکران فیلم های سینمایی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین‌جشنواره فیلم فجر، بهرام مسلمی مهنی اظهار داشت: چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بر اساس عدالت فرهنگی مورد تاکید سازمان سینمایی برنامه‌ریزی شده تا مردم هنر دوست جنوب کرمان هم بتوانند به طور همزمان، فیلم‌های این جشنواره را تماشا کنند.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکل نور و صوت مجتمع های فرهنگی و هنری جنوب کرمان یک ضرورت است، گفت: در صورت حل مشکل نور و صوت مجتمع های فرهنگی و هنری این منطقه که معاونت محترم سینمایی قول مساعد برای رفع این مشکل داده اند جشنواره به خوبی در جنوب کرمان برگزار می شود. وی با بیان اینکه فیلم‌های چهل یکمین جشنواره فیلم فجر از۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه همزمان با تهران در منطقه جنوب کرمان به نمایش درخواهند آمد، گفت: اقدامات و تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در این منطقه صورت گرفته تا شاهد استقبال حداکثری مردم این دیار از جشنواره باشیم.

مسلمی مهنی یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی کشور را جشنواره فیلم فجر دانست و گفت: پس از تأیید و تعیین سینماهای منطقه به زودی جدول نهایی برنامه اکران ها، از طریق معاونت امور هنری و سینمایی این اداره کل، برنامه ریزی و تنظیم می شود و از طریق رسانه ها در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. وی اظهارداشت: آشتی مردم با سینما و کمک به رشد بیشتر این موضوع و اینکه همه ما باید خدمتگزار سینما باشیم از اهداف اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر در این روزها است.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۰ استان کشور برگزار میشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha