گزینش ۱۳ هزار و ۷۲۰ نفر در آموزش و پرورش استان کرمان

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی گزینش گران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: ۱۳ هزار و ۷۲۰ نفر به منظور انجام مراحل گزینش در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به آموزش و پرورش استان معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی شاهمرادی با بیان این که معیارهای اسلامی بر گزینش حاکم است، گفت: صیانت از حقوق مردم(حق الناس) و صیانت از حقوق نظام دو ماموریت مهم و اساسی گزینش گران است.

وی افزود: انتخاب افراد شایسته هدف اصلی کار در گزینش است و استفاده از منابع ویژه در تحقیق باعث روند بهتر کار می شود.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری ۲۴ هزار و ۴۵۲ تحقیق و ۷ هزار و ۷۵۸ مصاحبه در آموزش و پرورش استان انجام شده است.

شاهمرادی بیان کرد: ۱۳ هزار و ۷۲۰ نفر به منظور انجام مراحل گزینش در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به آموزش و پرورش استان معرفی شده اند.

وی، ضمن تبیین دشواری های کار گزینشگران و قدردانی از آنان, تصریح کرد: گزینش گران بایستی در همه مراحل انتخاب نیرو رعایت عدل و انصاف را داشته باشند و خدا را در همه حال ناظر بر کار خود بدانند.

برپایه این گزارش، گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش استان کرمان با حضور «سید امیر محمد خرازانی»، مشاور وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش و «سید حسین داود الموسوی»، مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش در هتل آسمان کرمان برگزار شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha