اعطای تسهیلات ۵ میلیارد ریالی به بانوان فن آور

معاون تعاملات بین‌المللی معاونت علمی وفناوری گفت:به دنبال برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان نوآفرین و فن آور باحضور ۸۰ شرکت دانش بنیان که مدیران عامل آن‌ها از بانوان هستند،قرار شد به هر شرکت تسهیلات قرض الحسنه ۵ میلیارد ریالی پرداخت شود.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت،مهندس روح الله استیری معاون مرکز تعاملات بین المللی در معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اظهارکرد: به دنبال برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان نوآفرین و فن آور با حضور ۸۰ شرکت دانش بنیان که مدیران عامل آن‌ها از بانوان هستند، قرار شد به هر شرکتی تسهیلات قرض الحسنه ۲ ساله به میزان ۵ میلیارد ریال پرداخت شود.

وی افزود: ارتباط معاونت علمی در سال‌های اخیر با بانک‌های کشور به ویژه بانک‌های قرض الحسنه بسیار خوب بوده و در حال حاضر هم قرار است که این تسهیلات از طریق یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور انجام شود.

معاون مرکز تعاملات بین المللی در معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری متذکر شد: این تسهیلات زمانی خوب و مفید خواهد بود که هم سریع و هم سهل الوصول باشد و تمام تلاش ما هم این است که این مهم اتفاق بیفتد.

استیری در برنامه «روزنه» رادیو گفتگو گفت: به عنوان مثال تضامین زیادی از این شرکت‌ها گرفته نمی‌شود و صندوق‌های پژوهش فناوری همکار با معاونت علمی به نفع بانک قرض الحسنه‌ی تسهیلات دهنده، ضمانت نامه‌ها را صادر می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha